Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę dokonywać zakupów?
Zamówienia można składać bezpośrednio poprzez sklep internetowy.

Czy złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem transakcji?
Nie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Jeśli sposobem zapłaty jest przelew, w e-mailu znajdą się również szczegóły dotyczące płatności.

Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13:00 wysyłane są tego samego dnia. W zależności od wyboru formy dostawy, kupujący otrzyma paczkę w przeciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku wybrania płatności "Przelew na konto" czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas, jaki upłynie do chwili zaksięgowania należnej kwoty na naszym koncie.
W przypadku, gdy zamówiony produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy wiadomość z informacją o opóźnieniu realizacji zamówienia podając przewidywany termin dostawy. Termin realizacji zamówienia nie przekracza 14 dni.

W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Te, które zostaną złożone po godzinie 20:00, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w dziale: Wymiana i zwroty.

Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w detailbox.pl?
Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów. Klienci mają możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.

Jakie korzyści płyną z założenia konta?
Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się nie każdorazowo, lecz tylko raz, podczas rejestracji. Ponadto rejestracja umożliwia dokonywanie przemyślanych zakupów, rozłożonych na kilka dni. Można wybierać produkty, zapisywać w koszyku i zamawiać całość płacąc za jedną przesyłkę. Dajemy także możliwość ciągłego monitorowania statusu złożonego zamówienia oraz recenzowania zarówno jakości obsługi, jak i produktów. Stały Klient może także skorzystać z programu lojalnościowego.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów?
Tak. Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 884 741 643.

Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera uzależniony jest od wagi towaru oraz wybranej formy płatności. Szczegółowe informacje dostępne są w dziale: Koszty wysyłki.

Jakie są formy płatności dostępne w naszym sklepie?
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:

  • Płatność przy odbiorze – wysyłka pobraniowa
  • Płatność przelewem na konto bankowe
  • Płatność przez platformę Przelewy24.pl
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
Tak. W takiej sytuacji prosimy o wiadomość na adres e-mail: sklep@detailbox.pl, w której zawrą Państwo następujące informacje: numer zamówienia, numer artykułu, w którym życzą sobie Państwo nanieść poprawki i wyjaśnienie, jakiego rodzaju zmian sobie Państwo życzą. Poprawek można dokonać w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia jeżeli zamówienie nie zostało wysłane.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 7 dni od daty zatwierdzenia zwrotu.

W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?
Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa podczas dokonywania zakupów adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter. W każdej chwili można z niego zrezygnować.

Czy zakupy w detailbox.pl są bezpieczne?
Tak. Dane osobowe wpisuje się na specjalnie szyfrowanej stronie (protokół SSL). Są one znane tylko Klientowi i detailbox.pl. Gwarantujemy, że w sposób szczególny chronimy je przed dostępem osób trzecich. Jeśli z komputera korzysta więcej osób, prosimy pamiętać, by zawsze wylogować się z konta.

Czy istnieje możliwość wymiany uszkodzonego artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Tak. Taka możliwość istnieje tylko wtedy, gdy odbierając towar sprawdzą go Państwo przy kurierze i sporządzą protokół reklamacyjny. Wtedy wymienimy towar lub zaoferujemy inne produkty.

Nie mogę się zalogować. Co robić?
Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera. Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „zapomniałem hasła”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło.

Czy mogę zmienić hasło do swego konta?
Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładki: Twoje konto> Zmiana hasła.

Jak mogę wyszukiwać interesujące mnie produkty?
Można skorzystać z katalogów produktów wybierając konkretne kategorie i podkategorie. Do dyspozycji jest także wyszukiwarka, gdzie wpisuje się poszukiwany artykuł np. „APC” i skorzystać z podpowiadanych wyników wyszukiwania.

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT.

W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od Poniedziałku do Soboty w godz. 8:00-20:00. W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile. Również w tym przedziale czasowym można odebrać zamówiony towar.

Czy można połączyć dwa zamówienia?
Tak, ale w przypadku, gdy pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wówczas oba zamówienia wysyłamy jednocześnie (w jednej paczce) i pobieramy opłatę za przesyłkę tylko raz.

Czy można sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Tak takie informacje są stale dostępne po zalogowaniu się do sklepu. Dodatkowo Klient jest informowany drogą mailową o zmianie statusu zamówienia, np. gdy zamówienie zostało przekazane do realizacji, została zaksięgowana wpłaty lub też zamówienie zostało wysłane.

Nie wiem jakie jest moje hasło do logowania, czy mogę je odzyskać?
Tak, można to zrobić wybierając opcję „zapomniałem hasła”.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań i problemów, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 884 741 643 bądż e-mail sklep@detailbox.pl.